Intrebari frecvente (FAQ)
Echipa noastră este întotdeauna aici pentru a vă ajuta!
Răspunsuri la întrebări frecvente
FAQ
Conform legislației în vigoare în România, Dumneavoastră ca și consumator aveți dreptul de a returna produsele comandate prin magazinul online gamebrick.ro fără a justifica această decizie și fără a vi se percepe nici un fel de costuri suplimentare fată de cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014. Perioada în care puteți solicita returnarea produsului și rambursarea contravalorii acestuia este de maxim 14 zile calendaristice începand cu ziua în care ați intrat în posesia fizica a produsului.
Returul este GRATUIT și se desfăsoară în trei pași simpli:
- Completezi formularul de retur din “Contul meu” > Comenzi > Nr. comandă > Retur
Prin acest formular ne informezi de intenția ta de a returna un produs sau mai multe. Dupa ce ai trimis cererea de retur, noi vom trimite curierul la tine sa ridice coletul. - Predai coletul curierului:
Împachetezi produsul în cutia noastra inițială, daca nu, ai grijă să fie împachetat în cutie de carton și ferit de lovituri. Apoi îl predai curierului. - Primiți rambursul în cont.
Notă:
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitații este acceptata doar dacă produsele sunt sigilate.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, dacă se află într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului. Acesta clauză se aplică conf. O.U.G Nr.34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicandu-se definițiile cuprinse în O.U.G Nr.34/2014
În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.
Durata rambursului este de 3-14 zile din momentul în care curierul preia coletul de la dumneavoastră. În cazul în care plata intârzie vă rugăm să ne contactați.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid .
Consumatorul este responsabil în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o faca într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să il poarte.
În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul gamebrick.ro sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 14 de zile din momentul în care l-ați primit.
Returul se face doar prin serviciul de curierat rapid inițiat de noi.
Accesează gamebrick.ro şi mergi către butonul “Cont” aflat în partea din dreapta sus a paginii.
Pentru a crea contul, introdu numele de utilizator dorit, adresa de email și parola pe care dorești să o folosești. După ce ai completat datele accesează butonul “Înregistrare” pentru a-ți crea contul.
Produsul pe care dorești să îl comanzi poate fi găsit prin folosirea câmpului de căutare sau direct de pe pagina produsului. Când ai accesat butonul „Adaugă în coș”, produsul va fi automat transferat în coșul de cumpărături situat în dreapta sus a paginii de produs.
Dupa ce ai urmat toți pașii și ți-ai completat toate datele, poți finaliza comanda prin accesarea butonului “Plasează comanda”. Vei primi un email de confirmare că am primit comanda ta, tot prin email te vom anunta în momentul in care este finalizată si a plecat spre tine.
Poți anula comanda intreagă sau partial din “Contul meu” > Comenzi > Nr. comandă > Anulare
După accesarea butonului “Anulare” vei ajunge pe pagina formularului de anulare, selecterzi produsele pe care vrei să le anulezi din comandă sau selectezi tot pentru a anula intreaga comandă.
Anularea unei comenzi se poate face atâta timp cât comanda este încă în procesare.
Ai trei modalități de plată:
- Online cu cardul bancar prin NETOPIA Payments
- Ramburs la curier
- În rate prin TBI Pay
Poți returna un produs sau mai multe din “Contul meu” > Comenzi > Nr. comandă > Retur
După accesarea butonului “Retur” vei ajunge pe pagina formularului de retur, selecterzi produsele pe care vrei să le returnezi din comandă sau selectezi tot pentru a returna intreaga comandă.
Ne poti adresa orice intrebare referitoare la comanda ta plasată din “Contul meu” > Comenzi > Nr. comandă > Mesaj
În acest fel putem indentifica mult mai ușor comanda pentru care doriți informații sau modificări.
Condiții de livrare:
Livrarea produselor se face prin curierat rapid, livrare standard sau in locker.
Nu se fac livrări Sâmbăta și Duminica.
Cost livrare:
14.99 lei – Livrare standard
12.50 lei – Sameday Locker
Livrare: 1 – 2 zile lucrătoare.
Pot exista intârzieri de livrare datorate condițiilor meteo nefavorabile, drumuri impracticabile sau alte cauze ce țin de evoluția vremii, sarbatorilor.
Durata de livrare a produselor: 1 – 2 zile lucrătoare poate fi oferită in perioadele cu volum scăzut de comenzi. Termenul se poate prelungi până la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.
Responsabilitate client: Clientul are responsabilitatea de a verifica la primirea coletului integritatea produsului și în maxim 48 ore de la primire are obligativitatea de a notifica în scris GAME BRICK SRL printr-un email însotit de poze demonstrative ale defectiunilor survenite.
În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat vă rugăm să-l refuzați, cu menționarea motivului refuzului pe borderoul de livrare și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.